Reklamacje
Reklamacje produktów.
1.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki i produktu,
powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po
sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę
przesyłki (pracownika Poczty Polskiej lub kuriera).
2. Wszystkie
towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
3. W
przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub
uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu.
4.
Wadliwy produkt należy odesłać na adres firmy prowadzącej sklep po
wcześniejszym kontakcie z działem obsługi klienta (telefon, e-mail).
5.
Do odsyłanego produktu należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z
paragonem (lub fakturą VAT) z informacją o wadzie produktu.
6. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta).